۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

تعداد معدودی دعوتنامه ی آکبند بالاترین مخصوص امت حزب الله (واقعی!)

واعدوالهم ماالستطعتم من قوه

اینجانب عضو تحریمی بالاترین تعدادی دعوتنامه الآرفع (بالاترین سابق) روی دستم مانده است و نذر دارم که آن را به برادران و خواهران مخ لس و عرزشی تقدیم نمایم. باشد که با استعانت از الطاف الاهی در رکاب حاج دکتر مهدی یحیی نژاد به مبارزه با براندازی نرم و اسلام ستیزی و سایر جلوه های کفر و نفاق و ابتذال مشغول شوند. لذا خواهشمند است واجدین شرایط کارت عضویت بسیج، حزب مشارکت، کانون اسلامی لندن یا سایر نهادهای اسلامی و متعهد مشابه را اسکن و لینک آن را همراه با ایمیل مشارالهم در زیر همین پست قرار دهند تا اسرع وقت دعوتنامه ی بالاترین حضورشان تقدیم نمایم. بدیهی است که نزدیک ترین شما به دعوتنامه باتقوا ترین شماست.

مکروا و مکر الله و الله خیرالماکارونی
کاربر دوزخی farhadooo

۳۱ نظر:

  1. والا من که امت حزب الله نیستم ولی با اسلام مخالفم و نقدم هم نقد عالمانه و علمی هست و البته با اسلام ستیزی هم موافقم . لطفا یک دعوتنامه برایم بفرستید

    ghjghjglhkhjkh@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. salam, mishe ye davatnameh baraye man ham befrestid?

    sabadsar@gmail.com

    pishapish mamnun

    پاسخحذف
  3. vase man yeki befrestin lotfan
    golbeny@yahoo.com

    پاسخحذف
  4. khofa kheiret bede midooni chn sale montazere davatname hastam
    man hamoon ghabliam
    golbeny@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. me too please
    aghaei_mmm@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. مرگ بر ضد ولایت فقیر
    nevia_k@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. متاسفم دوستان. لطفا شرایط رو به دقت مطالعه کنید. داشتن کارت عرزشی از الزامات است. این در وصیت نامه قید شده!

    پاسخحذف
  8. amix

    فرهاد جان این جماعتی که نظر گذاشتند واقعا باحال و کمدی هستند :)))

    پاسخحذف
  9. اگه دعوت نامه داری به ما هم بده
    ubuntu_delux@yahoo.com

    پاسخحذف
  10. salam dada

    agha ye davatnameh ageh be ma bedi ma biaeem az in velayate tokhmaye rezalat defa konim ham dar in donya ham dar an donya mamnoonet mishim...
    ehallah dard o balaye hameh aba va ajdadet bokhore to sare in in mardomeaboon nafahm!!!
    amirk278@gmail.com

    پاسخحذف
  11. درود بر شما دوست عزيز
    من مدت هاست دنبال دعوت نامه بودم اگر لطف کنيد ممنون ميشم

    anti_sandis@yahoo.com

    پاسخحذف
  12. برادرها یک مقدار خجالتی هستند روشون نمیشه مستقیماً اعلام ساندیس نوشی کنند شما لطف بفرما و دعوتنامه الارتفاع برایشان بفرست
    من الله توفیق ! بسم الله الرحمن رحیم !

    پاسخحذف
  13. naga1982@gmail.com
    please vase man ham befrest

    پاسخحذف
  14. ممنون می شوم برای من هم ارسال کنی
    sha.wn.gta@gmail.com

    پاسخحذف
  15. ممنون می شوم برای من هم ارسال کنی
    yek basiji
    mohsendastoori@yahoo.com

    پاسخحذف
  16. حاجی اجرت با سیدالسفها
    یکی برفست بیاد
    amir_a007@yahoo.com

    پاسخحذف
  17. اگه به من هم میرسه برای من هم ارسال کن فرهاد خان،بسیجی و ولایت مدار نیستم ولی خیلی دنبال این هستم بالاترینی شوم، البته با این وضعیتی که پیش اومده شاید به قول شما باید تحریمش کرد، ولی خب برای روز مبادا خوبه
    m.s.biganeh@gmail.com

    پاسخحذف
  18. سلام من عرزشی نیشتم ولی از عرزشیا خوشمان می آید

    خیلی مخلصن

    منم میخوام داداشم

    moohammadmajidi@gmail.com

    پاسخحذف
  19. من که امت حزب الله نیستم ولی با اسلام مخالفم و نقدم هم نقد عالمانه و علمی هست - منم میخوام برادر جان منتظرم - behzadbizkit@gmail.com

    پاسخحذف
  20. agha bizahmat ye davat name befrest baraye ma in baltarin ro az no besazim :d
    mard1404@gmail.com

    پاسخحذف
  21. مارونذار سر کار حاجی...
    اگه داری بفرست...
    break.ought@yahoo.com

    پاسخحذف
  22. doost aziz bara man ham doost dashti beferest eltezam be velaiat motlaqe faqih ham daram madarekesham mogoode dar
    allabout-iran.blogspot.com
    ariabarzan2@gmail.com

    پاسخحذف
  23. salam
    az omate velayati va sandis khor ba sabeghe hastam
    mousavi.president.of.iran@gmail.com

    پاسخحذف
  24. حاجی من خود خود یک حزب الهی هستم.بزن بیاد اون دعوت نامه کذایی رو.خداوندگار خیرتان دهاد.
    froozenland.vje@gmail.com

    پاسخحذف
  25. دوست داشتی یه دعوت نامه هم به ما بده
    mohammad.msi7@yahoo.com

    پاسخحذف
  26. اگه بدی ممنون من وبمسترم بیشتر نیازمه

    nasabbashi@yahoo.com

    پاسخحذف
  27. سلام.منم میخام


    hojat.khorsand@gmail.com

    پاسخحذف
  28. سلام اگر میشود یک دعوت نامه هم برای من بفرستیدgladiator.iran@yahoo.com

    پاسخحذف
  29. من را هم در لیست قرار دهید لطفا!
    sajad2745@gmail.com

    پاسخحذف