۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

جنبش مردمی و شورای هماهنگی راه زرد اصلاح طلبی

پیام نوروزی «شورای هماهنگی راه سبز امید» با این جمله شروع می شود:

این روزها با یاد جوانان برومند و زنان و مردانی که به جرم درخواست اجرای کامل قانون اساسی و حقوق مسلم شهروندی به شهادت رسیده ویا دربند قانون شکنان گرفتار آمده اند ، درپای سفره های سبز هفت سین می نشینیم....»

هدف تشکیل این شورا که به رغم نشستن بر ساحل امن اروپا حتی جسارت اعلام نام اعضایش را ندارد از همین جمله ی ابتدایی پیام بالا به وضوح روشن است: گروهی از اصلاح طلبان بیرون افتاده از گردونه ی قدرت ج.ا در خارج کشور گرد هم آمده اند و همه ی توش و توان خود را به کار بسته اند تا جنبش مردمی را در «صراط مستقیم» خود که همانا حفظ بنیان پوسیده ی رژیم جمهوری اسلامی است تعریف و کانالیزه کنند.

این خواست در تمام کنش ها و بیانیه های این شورای مجهول الهویه تبلور یافته است. باند ورشکسته ی اصلاح طلب که استاد ریاکاری و «تقیه» است هیچ ابایی ندارد تا در راه اهداف سیاسی خود رنج ها و خون ها ی مردم در کف خیابان را با به نام خود سند بزند.

این ریاکاری و بی اخلاقی رانتخواران ج.ا البته چیز تازه ای نیست و پیشینه ی آن را دست کم تا خیانت این باند به جنبش دانشجویی در خیزش تیر ۷۸ می توان دنبال کرد. اما اکنون این حزب ورشکسته نه تنها تمام روزنه های بازگشت به قدرت را مسدود می بیند بلکه پایه های نظام اسلامی محبوب خود را هم لرزان می بینند پس سعی دارد با سینه زدن زیر علم «سبز» دوباره برای خود جایگاهی دست و پا کند. اما این گروه باید بداند که حمایت های مردم از موسوی و کروبی به معنای امضای پلاتفرم «حفظ نظام» این باند ورشکسته نیست.

مردم اسقاط نظام را می خواهند. این را به هزار زبان در همه ی مناسبت ها در سراسر کشور گفته اند و موسوی و کروبی هم (به رغم میل شان) فهمیده بودند و گفته اند. اما این متولیان خودخوانده ی جنبش با پررویی هر چه تمام تر همچنان بر طبل «اجرای قانون اساسی» می کوبند. آیا ده ها شهید جنبش و صدها و هزاران مجروح و مضروب و زندانی برای «اجرای قانون اساسی» این رژیم ضدبشر به خیابان آمده بوند؟ آیا این حضرات مردم را یابو فرض می کنند؟

نه! مردم دیگر فریب این سالوسان را نخواهند خورد. اصلاح طلبی سالهاست که مرده است و کلوپ اصلاح طلبان ورشکسته، زیر هر بنر و تابلویی از «رسا» تا «جرس» و «کلمه»‌ و ... اگر می خواهند مانند شیخ سالوسان، محمد خاتمی به جنازه سیاسی تبدیل نشوند چاره ای ندارند جز اینکه با موج توفنده ی مردمی همراه شوند و اسقاط نظام را بخواهند. دیگر کسی از امامزاده ی «اجرای بدون تنازل قانون اساسی» طرفی برنخواهد بست. وقاحت را کنار بگذارید و به مردم بپیوندید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر