۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

درباره انجمن دفترچه (اصلاح شد)

آپدیت ۳۱ اکتبر:‌ با پیام ها و نشانی هایی که گرفتم به این نتیجه رسیدم که انجمن دفترچه ربطی به مزدوران ج.ا ندارد بلکه توسط جمعی از بیخدایان در خارج از کشور راه اندازی شده است. از مدیر و کاربران دفترچه به خاطر پیشداوری ام پوزش می خواهم و برایشان در راه خرافه ستیزی آرزوی موفقیت دارم. اما هنوز متقاعد نشده ام که آرش بیخدا دستگیر نشده چرا که نگرانی های مطرح شده در پست قبلی همچنان به قوت خود باقی است.

۶ نظر:

  1. با سلام دوست عزیز ایا امکان دارد برای بنده یک دعوت نامه بالاترین ارسال کنید واقعا سپاسگزار شما میباشم اگر این لطف را درحق بنده بکنید و به این ادرس ایمیل ارسال کنید با تشکر rezaload@gmail.com

    پاسخحذف
  2. سلام، می بخشید من نه دعوتنامه دارم و نه بدون شناخت قبلی برای کسی دعوت نامه می فرستم.

    پاسخحذف
  3. دوست خردورز گرامی ! دفترچه در هیچ کجا مدعی نشده است که ادامه تالار گفتگوست - بلکه یکی از کاربران آن چنین پستی ارسال کرده که مورد تائید تیم مدیریت دفترچه نیست : http://www.daftarche.com/showthread.php/34-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85?p=182#post182
    نکته دیگر اینکه کاربرانی که تا به حال در دفترچه نام نویسی کرده اند و در گفتگو هم فعال بودند حقیقی هستند .
    مورد بعدی اینکه دفترچه یک تالار تازه تاسیس است و به هیچ عنوان با عجله سرهم بندی نشده !
    برای دریاف اطلاعات بیشتر میتوانید با مانی بهروز mphalavi.blogspot.com تماس بگیرید که هزینه میزبانی دفترچه را متقبل میشوند .
    امیدوارم که زین پس بی دلیل و از روی هوا دیگران را متهم به همکاری با آدمشکان سپاه نکنید .

    پاسخحذف
  4. همچنین اینجا را نیز ببینید : http://kheradgaraei.blogspot.com/
    تا متوجه شوید کاربرانی که با نام کاربری خود در گفتگو در دفترچه نام نویسی کرده اند حقیقی هستند و همان کاربران گفتگو هستند .
    و البته قرار هم نیست در وبلاگ آرش بیخدا آغاز به کار این تالار اعلام شود !

    پاسخحذف
  5. http://www.mpahlavi.net/

    پاسخحذف