۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

سید حسن نصرالله:‌ امروز در ایران چیزی به نام تمدن پارسی وجود ندارد






ترجمه سخنرانی: ...عربی است؟ اگر منظورتان ایران است / همانا امروز در ایران چیزی به نام پارسی یا تمدن پارسی وجود ندارد / آنچه در ایران هست، تمدن اسلامی است / آنچه در ایران هست،‌ دین عربی محمد (ص) است / که عربی، مکی قریشی تهامی و از تمیم و متهر است / (صلوات جمع) / و بنیانگزار جمهوری اسلامی هم عرب بوده و فرزند عرب است و فرزند پیامبر خدا محمد (ص) است / (صلوات جمع) / رهبر کنونی جمهوری اسلامی، حضرت امام خامنه ای هم سید قریشی است / و پسر هاشمی و پسر پیامبر خداست / پسر علی بن ابی طالب و فاطمه زهراست که اینها عرب هستند / ... اما اگر منظورتان ایران است / مردم یک تلاشی کردند و تسلیم شدند / در هفته های اخیر یک عده ای یک رویایی داشتند / که جمهوری اسلامی را سرنگون کنند / اما اینها خیال های باطلی بود / این ایران، که خیلی ها در دنیا از حوادث اش صحبت می کنند / امروز من به شما اطمینان می دهم که این ایران / این نظام، این حکومت و مردم و نخبگان اش / به برکت وجود رهبر فرزانه و شجاع و مدیر و مدبر و مهربان / این رهبر تاریخی حضرت آیت الله امام خامنه ای / و به برکت حضور سی ساله ی مردم در صحنه / ایران قوی تر و سرسخت تر از همیشه از این بحران گذر کرد / این ایران همیشه همین طور هم خواهد ماند

۲۹ نظر:

  1. خفه شو مردتیکه ملخور موشه به سوراخ نمی رفت جارو در کونش بست . تو اگه بیلزنی در کونه خودتو بیل بزن.

    پاسخحذف
  2. کس ننه اسلام و محمد و نصرالله

    پاسخحذف
  3. مرگ بر این تروریست حرامزاده
    مرگ بر این کثافت مفت خور.
    از دیدن هیچ ویدیویی به این اندازه متنفر نشده ام .
    این حرامزاده از پول بچه ها و جوانان ومردان و زنان پاک ایران زمین تغذیه میکنه و در عوض مزدوران ناپاکش را برای شکنجه جوانان وطن به ایران میفرسته.
    بی شرف اگر راست میگی از سوراخت بیا بیرون و بیا تو خیابانهای تهران تا تمدن پارسی را بهت نشون بدیم .

    پاسخحذف
  4. الموت للل حسن نصراله تروریست ،
    الموت للل خامنه ای،
    الموت لل احمدی نجات ولد زنا

    پاسخحذف
  5. تمدن چند هزار ساله رو ملخ نمیتونه بخوره!

    پاسخحذف
  6. FUCK nasrolah | Fuck ARABS

    پاسخحذف
  7. آدم بدبخت وقتی کم میاره فحش میده؛این همیشه کارتون بوده که به جایی هم نمیرسین.مثل آدم بیا یه حرف منطقی بزن نه اینکه فحش بدین.
    خیلی خوبه که خداوند دشمنان اسلام رو از ابلهان قرار داده...

    پاسخحذف
  8. ملت ایران و ملت اسرائیل مردم تنهایی هستند در منطقه و همه همسایگانشان چشم دیدن این مردم را ندارند و همچنین کشور ایران در طول تاریخ از باستان تا به امروز با تمام ملت ها و کشورهای منطقه اختلاف داشته و هنوز هم کشورهای منطقه دشمن ایران می باشند اما تا کنون هیچ اختلافی بین یهودیان و ایرانیان دیده نشده است. پس چرا باید با این کشور دشمن باشیم؟
    اسرائیل تنها. کشوری هست در منطقه و شاید در جهان که بدون دودوزه بازی همیشه از لفظ خلیخ فارس استفاده می کند و این در حالی است که کشورهای غربی هم برای اینکه گاهی نه سیخ بسوزه و نه کباب از کلمه خلیج فقط استفاده می کنند
    کشور اسرائیل تنها کشور منطقه است که جزایر سه گانه را متعلق به ایران می دند ولی جالب اینجاست که همین کشورهای متحد استراتژیک رژیم تهران مثل سوریه و حزب الله لبنان این جزایر را مطعلق به امارات می دانند بطور رسمی
    همچنین در مورد جنگ عراق نیز اسرائیل تنها کشوری بود که بصورت لوژستیک و پنهانی به ایران کمک می رساند در برابر اعراب متحد

    پاسخحذف
  9. خبر جدید (نوزدهم اسفند 1388) برای طرفداران عربها و دشمنان بیدلیل اسراییل !!
    شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر پاداش سی سال دشمنی بیدلیل رهبران ایران را با اسراییل داد و سه جزیره سه جزيره ايراني تنب بزرگ، تنب کوچک وابوموسي را متعلق به اعراب و ایران را اشغالگر خواند !!
    "رامين مهمانپرست" سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ابه یک اعتراض کوچک اکتفا کرد و دوباره از اسراییل بخاطر اشغال سرزمینهای عرب انتقاد و حمایت خود را از اعراب دوباره اعلام کرد !!!!
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1006171

    پاسخحذف
  10. حرف جدیدی نزد که باعث تعجب شود .مگر خود خمینی نگفته بود که ماایران را برای اسلام می خواهیم .
    مگر دروطن فروش بودن وخائن بودن خمینی وخامنه ای به ایران ومنابع ملی ایران تردید داشتیم ؟
    درکشوری که اینهمه بیکار وبی خانمان وکودکان محروم ازتحصیل وکودکان کار وجود دارد واین آقایان شش ماه جنوب لبنان را بازسازی می کنند وتمام مخارج حزب الله وحماس راپرداخت می کنند وتعهد ساخت چند هزار خانه درونزوئلا را می دهند.
    کجای این سخن حسن نصرالله تازگی داشت ؟

    پاسخحذف
  11. when you ARABS was eating cockroach, we had culture
    If you didn't have oil, you had been extincted centuries ago
    so
    shut the fuck up
    you sons of bitches should talk about how whore your mom is. and also when and where did that bitch fuck-up to create such an ass-hole like you and other ARABS

    SIGNED: PERSIAN

    پاسخحذف
  12. این یابوی عرب مثل اینکه یونجه اش زیاد شده است بد جوری عر عر میکند البته داخل طویله اش .

    پاسخحذف
  13. گوه نخور مرتیکه عرب عوضی . یه عده حرومزاده عرب واسه ما ادم شدن.عرب ها همشون خرومزاده ان

    پاسخحذف
  14. آفرین آفرین آفرین بر تو سید!
    بعد از 1400سال دروغ گویی و فریب این ملت به خواب رفته بالاخره یکی پیدا شد یه حرف راست بزنه. (البته از روی نادانی!)
    واقعا امروز در ایران چیزی به اسم تمدن پارسی دیده می شود؟
    البته یک اشتباه بزرگ هم کرده و آن این است که ایران هرگز چنین نخواهد ماند. این را هم تو موش در سوراخ و هم دیگر عربهای کثیف و متجاوز در این سرزمین آریایی ما به زودی به چشم خواهید دید

    پاسخحذف
  15. حرف حساب جواب نداره.چرا زنجه موره میکنین/خوب راست میگهفشما تا قبل از اسلام چه سهمی از تمدن و علم دارید؟؟؟دارید؟؟نام ببرید..

    پاسخحذف
  16. ای کیف داره....وقتی فارسها کم میارن شروع میکنن به فحاشی.ها ها ها.

    پاسخحذف
  17. darvioshe khod karde ra tadbir nist

    پاسخحذف
  18. راست میگه آقا جان .تمدن ایرانی کیلویی چنده؟
    هر کسی میگه نخیر تمدن ایرانی داریم بیاد به من ثابت کنه و نشانه های اونو نشون بده !!
    اما من دهها نشانه میتونم به شما بدم که این آقا داره راست میگه و تمدن کنونی (ضد تمدن!!)کاملن اسلامی هستش ..>>توجه کنید
    غرب و شما غرب و شمال شرق ایران میرید پر هستش از اسامی مادر به عزاهای منفور و بچه بازی ثل عثمان وعمر و ابوبکرو یاسروسمیه و.......
    میای وسط ایران و بسیاری از نقاط شیعه نشین دیگه اسامی همه بچه ها بدون استثنا یا علی هستش یا پسوندهای ساخته شده و ترکیبی از علی !!مثل حیدر..صفدر.ممدر.قفندر..کفتر..وزلفعلی ..چراغعلی..گوز علی .چس علی ..مادر قهبه علی ...و همین طوری بگیر بروبالا ...
    در مورد اسامی دختران وزنان هم ماشالله !!!رقیه ..فاطمه .زهرا..آمنه ..عایشه و روسپی هایی مثل اینا..
    وقتی بحث کوروش میشه یه ایرانی پیدا نمی کنی مایه بزاره و مثلن چند تا کتاب تاریخ تمدن خودشو بخونه ..اما تا بحث سفر زرشکی به خانه کثیف محمد و خداست ..یارو میره 2میلیون تومان برای یه هفته خرج میکنه و بر می گرده !!در حالیکه همسایه بغل دستی "بچه اش نان خوردن نداره !!
    یارو را روز روز توی خیابون می کشن ..یه نفر مارد به عزای ایرانی پا پیش نمی زاره تا کاری بکنه ..و مثلن حسابشو بکن اگه اون همه آدم فقط یه تیکه سنگ به طرف قاتل پرت می کردند طرف همون جا نقش بر زمین میشد و عربده نمی کشید ..ولی یه نفر پا پیش نمی زاره ..
    یارو دو تا کتاب قرآن توی خونه داره که با خط نقره نوشته شده وکلی قیمتش و هررزو می پرسته اونو ..ولی تا بحث تاریخ و کتاب مثلن سرزمین جاوید میشه ..میگه شماها کافرید !!
    طرف روز روشن برای حسین سگ پدر و زن باز سر بچه خودشو قمه میزنه ولی یه بار جرات نداره از خون به ناحق ریخته شده فرزند همسایه خودش توسط رژیم دفاع کنه !!
    طرف میره با مثلن سلطه مذهبی شاخ به شاخ به شاخ بشه !!ولی شعارو تاکتیک فحش دادنش اینه >>>الهه بزرگ است با معذرت از همه >> (به تخم چپم که بزرگه !!)
    ووووووووووووووووووووووووو.
    شما باید قبول کنید ایران و ایرانی سالهاست تموم شده نه شیوه زندگیمون به ایرانی میخوره و نه مبارزمون و نه شعارمون ....ولی تا یکی مثل این مادر قهبه تروریست نصرالله میگه تمدن ایرانی نداریم به یه تعداد بر میخوره !!

    پاسخحذف
  19. از لحاظ علمی و تاریخی چرند گفته. در واقع تا حدی بر عکس است. اسلام هر جا رفته شدیدا از مردم همان منطقه متاثر شده است. در واقع چیزی را که بتوان نام اسلام واحد و یکسان رو آن گذاشت، وجود خارجی ندارد.

    پاسخحذف
  20. khob ras mige dige... mage seyed boodan eftekhar nist? mage yaroo ha arab nistan? age irani boodan ke viran nemikardan hame chizo...

    پاسخحذف
  21. در واقع مسلمانان خیال میکنند که هم دین هستند. البته این به معنی نداشتن اشتراکها نیست. در مورد سید و سید بازی هم هیچ مبنایی ندارد و نژاد پرستی است همانطور که ملاحظه میکنید. اکثر سیدهای ایران هم دروغین و تقلبی هستند برای پز دادن و جلب توجه و شیره مالی سر مردم. اکثر امامزاده‌ها هم دروغین است.

    پاسخحذف
  22. حتی اگر در اینجا وطن دوستی را هم در نظر نگیریم، یکی از مشکلات اصلی ایران و سایر ملل جهان، اسلام است. اسلام همینها هست که اینها میگویند. اگر نیست، اسلام واقعی کجاست؟ نه امروز و نه دیروز آن را ندیده‌ایم. در واقع اسلام، هر کسی از طن خود شد یار من است! مبتنی بر تفسیر انسانی است و ایده‌آل هایی که از آن میسازند خیال پروری است که نه وجود داشته و نه بوجود خواهد آمد.

    پاسخحذف
  23. يك مشت گداي عرب از راه رسيدند ... در ميهن پر رونق ما خانه گزيدند

    با روضه و با روزه در اين باغ پر از گل ... چون گاو دويدند و چريدند و خزيدند

    با چوب و چماق و قمه و دشنه و چاقو ... سرها بشكستند و شكمها بدريدند

    گفتند كه اين منطق اسلام عزيز است ... اينان كه سيه كارتر از شمر و يزيدند

    بستند ز نفرت در دانشكده ها را ... استاد و مبارز همه در بند كشيدند

    آنگاه به صحن چمن دانش و فرهنگ ... هر جمعه چنان گله بزغاله چريدند

    امروز سرافراشته در عين وقاحت ... اين مرده خواران مدعي خون شهيدند

    اينك همه با غارت اين مردم بدبخت ... گويي شرف گمشده را باز خريدند

    پاسخحذف
  24. چو تخت با منبر برابر شود
    همه نام بوبكر و عمر شود.


    مرگ بر سيد حسن نصرالله مادر روسپي و حرومزاده ي مادر ژنده

    پاسخحذف
  25. بعد از این در جواب امثال حسن نصرالله تروریست باید جواب دندان شکن وقاطع خوبی داده و هرگز از این موضع جوابی خود پائین نخواهیم آمد ..
    پس همه با هم >>>کشوری و ملتی به نام فلسطین و فلسطینی و لبنانی وجود خارجی ندارد و همه آن سرزمینها متعلق به اسرائیل و سرزمین مادری یهودیان است و توسط تعدادی عرب تروریست با زور جنگ و عملیات انتحاری اشغال شده است ..
    همه با هم بگوییم اسرائیل اشغالی باید آزاد گردد.

    پاسخحذف
  26. http://www.30mail.net/news/2010/nov/07/sun/5550

    پاسخحذف
  27. چه خوبه که امثال شیخ حسن نصر الله این چیزها رو میگن و باعث میشه مسائلی که دهها قرنه روش سرپوش گذاشته شده دوباره مطرح بشه.. من خیلی خوشحالم

    پاسخحذف
  28. man ziyad harfi nadaram faghat nkuse naneye harchi lobnanniye nanesage

    پاسخحذف